tisdag 1 december 2015

solsken!

Imorse när jag cyklade till skolan så såg jag att solen var påväg upp och jag blev så lycklig eftersom vi slutade tidigt så visste jag att jag skulle kunna spendera nån timme ute i solljuset. Vi hade föreläsning och sen gjorde vi klart vårt grupparbete, vilket gick fort. Så jag kom hem och åt kombinerat mellanmål och lunch och sen gav jag mig ute längs älven. Åh. så glad man kan bli av lite sol!! Det var många fler än jag som letat sig ut en sånhär vacker dag, man får verkligen ta vara på solglimtarna när solen går ner redan vid kl 14...

Sen sov jag middag en timme när jag kommit hem eftersom jag kunde somna igårkväll men vaknade pigg kl 3... alltså. resten av eftermiddagen ägnades åt skolarbete, jag ska försöka få så mycket gjort som möjligt av alla våra uppgifter de här dagarna, vi har eget arbete fram till fredag nämligen. jag har aldrig varit en sista minuten-människa när det gäller arbeten som ska in. sen sitter jag sällan och överanalysera saker heller så jag blir klar ganska fort :)
från min underbara promenad idag. det är rätt kallt, en eller två minusgrader men vad gör det när solen skiner. om det inte ska komma nån snö så kan solen lika gärna skina hela tiden tycker jag! Jag hoppar träningen idag eftersom mina händer vill vila, och imorgon väntar veckans bästa pass så lika bra att vila upp sig ;)

Men jag har alldeles för mycket energi och fick baksug. Men att baka här är inte så lyckat så jag gjorde en favorit i repris! Mina saffransbollar. Så nu har jag nått gott att äta på medans jag kollar på Dessertmästarna :) hej hopp! 

Inga kommentarer: