lördag 26 december 2015

Julkisse


God jul mina vänner! 
Det har varit fullt upp nu de här dagarna med julfirande, på julafton var vi bara hemma med familjen och igår firade vi hos mormor o morfar med julbord. Första julmaten jag åt för i år så det var gott :) jag åt måttligt i år eftersom jag skulle gå ut på kvällen och ville inte direkt må illa av all mat då. 

Jag mötte först upp Marie och sen åkte vi till en förfest med massa gamla kompisar så det var en supertrevlig kväll, vi var förbi på Satan och sen inne på krögers en stund. Helt okej för att vara juldagen. Jag hade en himla tur och fick skjuts hem till Nybro :) 

Lite träning har jag hunnit med, på julafton tränade jag tillsammans med mamma då blev fokus på clean and jerk, övade på split jerk - vilket jag tycker är en svår övning att få till. Kul att träna med mami :) igår fick jag traska bort till Friskis själv för mamma skulle springa och det pallar inte min hals än så jag körde treor frontböj, fem set och de sista två på 47,5kg. Sen körde jag E2MOM 16 min och alternera pullups (3st) och utfallssteg med hantel framför bröst 20kg. Nu är min hals dålig efter gårdagens utgång så får väl vila nån dag.. 

God fortsättning!!

Inga kommentarer: