onsdag 23 december 2015

god jävla jul


Jamen god jul då!! :) 
Idag får jag åka hem! Åhhh jag är så glad, det känns som det är julafton idag. Men imorgon är det julafton, och då är jag hemma hos mamma och pappa, så mysigt. Då ska jag gosa sönder kattskrället :) Jag  vill att flyget kan gå nu!!! Det skulle kommit snö inatt (överdoserar SMHIs app) men det kom ingen, det känns lite skitsamma just nu eftersom jag åker om tre timmar och då blir det inga förseningar heller. Så det är bra! 

Min hals bröt ihop imåndags kväll. det har varit på G en vecka, jag har haft känningar men det har inte brytit ut så jag tränade på. Jag anade att det skulle komma, men jag har laddat med halsont-spray och det är ett jäkla mirakelspray. Nu har jag sprayat två dagar och det är redan bättre, så lite julaftonsträning med mami blir det nog minsann. Kanske inte en världsjobbig metcon, men lite lyft i alla fall :) Jag kommer sakna Boxen under de här två veckorna, men den står ju kvar tills jag kommer tillbaka ;) 
Packad och redo sitter jag här och väntar på taxin. Jag har till och med målat naglarna, jag har städat och gjort fint här (är det något fel på mig när jag nästan mår dåligt när det är kliniskt rent istället för lite mysstökigt?) och varit borta vid återvinningsstationen och slängt mina kartonger. 

Ha det fint så länge i julstöket :) 

Inga kommentarer: