onsdag 30 december 2015

2015 best nine

Hallå! Min hals bråkar fortfarande så det är dåligt med träning och gott om slappande. Lite promenader orkar jag med, alltid nått. Halsen kändes bättre igår men idag har den varit riktigt kass, det är så drygt. 

Igår så mötte jag upp Henrik i stan, vi sågs en snabbis i somras men innan dess var det evigheter sen känns det som. Så det var riktigt kul. Vi åt sushi och vad jag har saknat Kama sushi, ställena i Umeå är inte alls lika bra. Så nu är sushi-tarmen nöjd ett tag till :) fast det kanske är bra att det inte finns något bra ställe i Umeå för det är så dyrt ;) inte bra för en fattig student, heheh. Så jag fick låna mina föräldrars bil och köra helt själv till och från Kalmar! Jag har kört den en gång tidigare och då satt pappa nervöst bredvid. Jag kör aldrig bil längre men den nya bilen dom har är väldigt lättkörd och skön så det känns bra när jag kör :) det är bra att "övningsköra" lite så man inte tappar allt.

Imorgon är det årets sista dag, jag trodde det skulle finnas mycket att göra i Kalmar under nyår, men icke. Det blir ett lugnt firande och så blir det lite fest på lördag när Tove är ledig istället :)


Mina nio mest gillade bilder på instagram. De flesta är från Umeå och 2015 blev ett år i förändring och jag förflyttade mig långt utanför min komfortzon. Ibland är det bra att släppa tryggheten och göra något annat! Mitt norrsken var mest poppis :) 

Inga kommentarer: