lördag 12 december 2015

lördagfys.


Här kommer en bild från helgen hemma i Kalmar/Nybro. Mina fina syskon och Antons tjeja Marika :) snart åker jag hem igen och det ska bli kul, få träffa lite fler kompisar och mysa. 

Inatt sov jag om möjligt ännu sämre.. strax innan elva var jag på Boxen. Sofia och jag skulle träna  tillsammans, vi hade bestämt marklyft men gjorde overhead squat, det gick rätt dåligt för mig. sen gjorde vi negativa pullups, det var länge sen jag gjorde riktigt långsamma och höll emot. Vi körde tre stycken varannan minut i tio minuter. jag märker att jag blivit starkare för så långsamma har jag aldrig gjort innan :) haha. jag hann öva på lite handstående innan Sofia kom, jag var lite tidig. den sitter snart! :) vi skulle avsluta med lite discoträning på gymmet, Sofia hann köra en övning sen var hon tvungen att åka, jag tänkte fortsätta och köra lite gammal gymträning men då kom en annan tjej och frågade om jag ville köra en metcon med henne. Det var inte svårt att övertala mig trots att det inte var en metcon anpassad till mig.
AMRAP 16 min: 
10 cal row
10 HSPU (skalade ner till HSPU på låda) 
10 box jump
1 rope climb (jag kan inte klättra i repet så jag hoppade upp så högt jag kunde och drog upp mig som i en pullup tre gånger bara för att hänga lite i repet)
Total: 5 + 10 reps
Heba som jag körde med var grym, det var kul att hon frågade så jag fick upp flåset idag med :) 


Mitt morgonmys. Gröt framför julkalendern. Jag ska väl äta en gång till idag, jag har gjort klart en uppgift till måndagens seminarium och så får jag se om jag orkar plugga nått mer idag. Tiden springer snabbt iväg märker jag.. 

Inga kommentarer: