onsdag 6 januari 2016

på väg hem till Umeå

Hejsan! Just nu sitter jag och väntar på flyget till Umeå på Arlanda. Drygt med väntetid och att jag landar så pass sent men smällar man får ta ibland. Inget verkar försenat så :) jag fick med mig en ny bok också så jag har fördrivit tiden med den och snap :) 

Det har varit skönt att vara hemma, det har varit dåligt med uppdatering här men uppdatera mest för min mammas skull och nu har jag spenderat två veckor med henne så hon vet vad jag har hittat på. Vi hann med ett besök hos farmor och farfar på förmiddagen annars så gjorde vi inte så många knop idag, varit kallt i Nybro också, vintern slog väl till ;) jag ska iaf handla lite vinterkläder i helgen, jag har dåligt med det :P vi börjar med heldag i skolan imorgon, jag får se om det blir nån träning för jag måste ju åka iväg och handla också! Hej så länge! 


Linneasjön i Nybro, vi fick lite snö

Pappa bjöd på våffel-frukost idag! Jag kommer inte ihåg när jag senast åt det så det var riktigt gott. Måste ta tag i min kost igen, blivit mycket fika nu, haha :)

Antons fina kisse som vi fick dra fram från hans gömställe under soffan så jag fick hälsa :)

Inga kommentarer: