onsdag 27 januari 2016

repklättring och handstående

Hej hopp! Idag fick jag lämna skolan redan strax efter två, så skönt! Jag har ändå gjort en liten insats här hemma och läst lite men mest bara slappat i soffan och laddat för onsdagspasset - bästapasset! :) 

Träningen går väldigt bra nu och det är så roligt :) idag var det mycket på schemat och vi hann inte med allt, men det blev ett bra pass i alla fall. Vi fick både öva på att klättra i rep och stå på händer, två av mina svagheter men det gick så bra! Jag lyckades med fotlåset på första försöket och lyckades klättra ända vägen upp, superkul! det här var Emma och mitt nya mål och hon fixade det också - så nu måste vi hitta på något nytt :) Handstående gick först inte så bra men sen släppte det och jag lyckades sparka mig upp flera gånger. Sen hann vi köra en metcon:
AMRAP 15 min
jobba i par, den ena gör:
10 medball clean + wallball
den andra "vilar" och gör:
5 KBS + 5 situps 
Jag och Linn hann totalt 10 rundor, ett varv var när båda gjort 10 clean + wall ball :)


Nu ska jag krypa ner i sängen och ladda för morgondagen, Ulrika och jag ska göra vår statistikuppgift. Jag är supertaggad , så jag hoppas att det kommer vara relativt lätt att förstå :)  

Inga kommentarer: