måndag 18 januari 2016

ny kurs.

Hej hopp. Idag startade en ny kurs - Kostvetenskapliga metoder. det verkar bli en tuff kurs med mycket arbete, semestern kanske är slut nu?

under eftermiddagens föreläsning smögs sig huvudvärken på, det var länge sen jag hade det.. så jag kom hem och var helt slut i huvudet, tog en ipren o la mig på soffan och vilade en stund, det brukar släppa då. Icke, den sitter fortfarande i och då har jag ändå varit ute på en kort promenad och hämtat ut ett paket. Så jag avbokade träningspasset idag, inte kul men när kroppen inte riktigt är med då vet jag att jag kommer inte kunna köra ett bra pass, bättre att vila och komma igen imorgon :)

Hyn börjar bli bättre, det känns så bra och skönt. Nu när jag var hemma hade jag knappt inga besvär alls och det har inte varit mycket sen jag kom tillbaka. Jag kanske har vant mig vid klimatet här uppe nu, jag hoppas att det håller i sig. Det är så sjukt tråkigt när hyn i ansiktet bara ballar ur och man känner sig aldrig snygg utan smink. 

Inga kommentarer: