lördag 16 januari 2016

Grattis Eli

Idag fyller min fina lillasyster år, 25 år! Oklart hur det blev så, jag är ju 22... Men stort grattis till dig på din dag, jag hade så gärna varit hemma och firat dig. Jag hade så gärna bakat en god och fin tårta till dig. Vi får spar firandet, du kan ju ändå inte dricka champagne nu ;) det här är väl ända nackdelen med att bo långt bort ifrån sin familj, just födelsedagar är speciellt! Men jag hoppas du får haft en bra dag och får en toppenkväll! :) jag tänker på dig!
Liten tjej som tagit studenten och förra årets födelsedag. Många fina minnen ihop! 

Jag själv har skrivit tenta idag. Jag skrev den på 30 min, det var ingen stor tenta. 100% säker på att jag får godkänt, så det känns skönt! :) men man blir alltid lite trött efter tentaskrivning så jag åkte hem och åt och fyllde på med mat. Sen vi två var jag och Emma på Boxen! 
Dagens pass:
Split jerk
jobbade upp mig till en etta på 45kg med rätt kass teknik, men den kom ju upp som Emma sa.
så sänkte och gjorde två tvåor på 40 kg. 
EMOM 10 min:
1 pullups + 2-3 ring dips 
Jag tycker det här upplägget är effektivt, det är mycket jobb på lite tid men man hinner ändå vila. Det var precis att jag klarade den sista rundan med pullups, så det är roligt! 
Sen blev det mest lek som vanligt när Emma och jag inte har något bestämt upplägg, det här hittade jag på nån timme innan att vi skulle köra. Vi övade handstående, toes to bar, pullups i ringar, mer lek i ringar. Så vi hade roligt och det är ändå huvudsaken, vi körde inget flåsigt. Jag är fortfarande lite rädd om halsen, vi ska träna imorgon också så får se om vi kör nån metcon då, annars blir det fullt ös på måndagspasset! :) 

Inga kommentarer: