tisdag 5 januari 2016

VIP-rummet

Imorgon är sista dagen på lovet, så jag flyger hem imorgon kväll.. Det blir inte många timmars sömn innan skolan drar igång halv nio på torsdag men jag har vilat mig ordentligt de här två veckorna :) det har kommit en del snö i Nybro, vilket är mysigt! Hoppas det kommer lite i Umeå också, det ska bli riktigt svinkallt där uppe den här veckan så är inte så sugen på att åka tillbaka pga vädret men annars ska det bli skönt att få lite rutin i livet igen :)

Jag har ju dragits med förkylning + halsont sen jag kom hit, igår började det äntligen släppa, inget ont i halsen iaf så jag var och tränade på crossfit Kalmar, ett lugnt pass med lite ryck, utfall och pullups, det räckte gott och väl :) jag hann även med att hälsa på på jobbet och min lillebror.

Jag har hunnit med två böcker nu:
VIP-rummet av Jens Lapidus. Av någon konstig anledning så hade jag inte läst den här, pappa fick Sthlm delete av mig för ett tag sen och då kom han på att han inte läst denna. Så när han blev klar så tog jag den, riktigt konstigt att jag missat läsa den, för den var bra :)

Sex, droger och en DJ av isabel Adrian. 
Jag hade inga jättehöga förväntningar men jag läste den på två dagar. Väldigt bra och lättläst, sånt man behöver för att bryta av med ibland, satt och lipade på flyget för den var så sorglig, Gahan! 

Inga kommentarer: