tisdag 12 januari 2016

lugnt träningspass


Pyttekänning i halsen, så jag bestämde mig för att cykla bort till Boxen efter skola + lunch och om det var för jobbigt att bara cykla så kunde jag strunta i träning och gå in på Intersport och Willys istället. men det kändes bra så ett extremt lugnt pass blev det. 
Hopprep. Öva på handstående
EMOM 12min
A1. 4-5 pullups i gummiband
A2. 5-6 pushups på tå 
Pistol squat (på vägen upp så tog jag hjälp av att hålla mig i en ring)
Inget flås, ingen puls, inget tempo. 
Kroppsövningar och lugnt. 
Jag hoppas att halsen är med mig imorgon. Bild är från ett annat lugnt pass på Crossfit Kalmar där jag gästtränade en gång. Jag hade hoppats på fler tillfällen men min kropp valde att inte samarbeta och den gör fortfarande inte det riktigt... 

Imorgon har vi ännu en föreläsning, sen väntas två pluggdagar och så skriver vi tenta på lördag. det ska nog gå bra, jag avsatte tid att plugga en timme nu ikväll efter maten. det gick rätt bra, jag renskrev mest men jag gjorde något :) 

Inga kommentarer: