söndag 3 januari 2016

Fest med bästa



Hej hopp! Förkylningen känns äntligen bättre så imorgon blir det förhoppningsvis lite träning :) plus ett tandläkarbesök på morgonkvisten. 

Igår åkte jag in till Tove och så firade vi en massa saker vi tyckte vara värda att dricka mousserande för! Vi har lite att ta igen när jag är hemma så det var väldigt trevligt. Vi blev ett rätt stort gäng som hängde hos henne och Gustaf så det var skoj :) vi gick till slut ut men det var rätt dött, men vi hängde på olearys en stund. Jag fick sova i Toves gästrum och idag har jag varit oväntat pigg :) det är skönt. Nu har jag väl druckit alkohol för ett par månader framöver, haha! Men det har varit värt och kul, jag har ändå inte kunnat träna så.. 

Tiden går fort, på onsdag flyger jag hem igen och på torsdag börjar plugget och nästa kurs. Det ska bli skönt med rutiner igen :) 

Inga kommentarer: