lördag 9 januari 2016

vinterlandskap


Hej från ett kallt och lite snöigt Umeå! :) idag har temperaturen bara legat på -18 så det är nästan sommar nu. 

Jag skulle tränat med Emma imorse, men hon vaknade med feber och halsont så vi fick ställa in. Eller jag tänkte åka och träna själv, men ibland vaknar jag med lite ont i halsen men brukar lägga sig efter gröten och morgonteet, men idag höll det sig kvar... Min hals är så dryg, den bråkar till och från. Så jag hoppade också träningen, cyklade och storhandlade på Maxi istället. Såhär fint var det alltså vid Strömpilen idag :) 

Det onda i halsen har nu gått över, det är skönt! :) jag har sprayat med förkylningsspray och hoppas att jag kan träna lite imorgon igen. jag är inte så snuffsig längre, alltid något :) när jag varit på Maxi och väl kommit ihåg att köpa batterier till mitt cykellyse så upptäcker jag att jag köpt fel, såklart. Så jag tog en promenad in till stan och köpte rätt och kollade Body shops rea, den var kass så fick beställa på hemsidan istället. Jag hade tänkt handla när jag var med mamma i Kalmar, men kom på att min resväska redan var full så hoppade det. 

Ha en fin helg :) 

Inga kommentarer: