tisdag 9 februari 2016

glutenfri semla i Umeå


Fettisdagen är här! Jag hade fethelg istället, så jag åt mina två årliga semlor i helgen. Jag hittade ett konditori som kunde fixa glutenfria semlor så jag ringde och beställde dom till ilördags. Jag är inte jätteförtjust i semlor så därför tycker jag inte att det är värt att baka men en eller två semlor kan man trycka per år för sakens skull ;) det var lite för mycket mandelmassa för min smak och en aning torra, men ibland får man faktiskt vara glad för det lilla :) Nybro konditori kunde ordna glutenfria semlor här i Umeå iaf. 

Idag har vi suttit i skolan hela dagen och fortsatt på vårt arbete, det gick bra idag och vi hoppas att vi kan ha hela rapporten klar på torsdag. Då jag har vilodag från träningen så blev det en promenad ikväll, jag fick sällskap av Emma så det var kul. Skönt att få lite frisk luft trots att det är supertråkigt väder här, vi har plusgrader och det har regnat idag så all snö som kom i helgen har smält bort, Så det är slask och blött överallt :/ Nu har jag faktiskt inte så mycket kvar i Sthlm delete - jag hann med ett par kapitel i helgen då jag inte behövde plugga något :) 


Inga kommentarer: