torsdag 4 februari 2016

KB-träning!


Hej hopp! Trots att jag gick och la mig sent igår så vaknade jag utsövd kl 7. så skönt, jag har varit så trött de senaste veckorna. igår satt vi i skolan från 9-17 igen och tur att träningen inte var förrän kl 20 så jag hann ligga på soffan i tjugo minuter för det fick jag faktiskt ny energi utav! Kul pass igår:
KB clean and jerk teknik
KB Grace = 60 KB c&j 24/16
Jag körde Rx, vilket var riktigt tungt men det gick men tog också lite tid: 6,29 min. 
Ändå nöjd! 
Intervallträning - samla reps! 3RFT:
1 min rodd cal - 1 min vila
1 min KB-svingar 24/16 - 1 min vila
1 min double/single unders - 1 min vila 
Vi gjorde alltså tre varv och gjorde så många repetitioner som möjligt på varje minut, jag gjorde single unders eftersom jag fortfarande inte fattar hur man gör DU, 500 reps samlade jag ihop. 

Nu väntar ännu en dag i skolan, men den blir förhoppningsvis inte lika lång, vi har först seminarium kl 10-12 och sen ska vi göra klart statistikarbetet för den här veckan. 

SNART HELG! :) 

Inga kommentarer: