söndag 21 februari 2016

the sound of silence


Jag har nästan exakt bott i Umeå i ett halvår nu (åh vad tiden går fort) och den här helgen har jag gjort två saker som typ alla gör första helgen när dom flyttar. Jag har 1. varit på bolaget (jag visste inte ens vart det låg inne i stan så fick ta fram google maps) 2. köpt pizza. 
Nu kan man tro att jag var på fest och är bakis idag. det kunde varit så, men jag och två kompisar satt och drack lite igårkväll men var trötta så vi drog inte vidare, så jag är inte bakis idag men jag var ändå sugen på pizza. ja, pizzan var väl helt okej, inget speciellt, jag gör hellre egen :) 

Så tanken var att träna idag. Men nu bråkar min hals lite igen och jag har sjuk träningsvärk i benen från mina böj igår. plus i ryggen av pullups, så jag tror kroppen blev glad av lite vila. 


Här kommer en go låt istället :) 

Inga kommentarer: