onsdag 24 februari 2016

bra dag tills jag fick punka...

Skola fram till klockan tolv, hem och äta lunch, ut på promenad i solen, läsa vanlig bok, äta innan träning och sen träna kl 20, få punka på vägen hem, det var en bra dag till det där med punkan... jag är så beroende av min cykel, men hoppas att jag kan få den snabbt fixad på cykelverkstaden. 

Dagens jättejobbiga pass:
2 wall climbs
2 rope climb,
 fast man startar liggandes på marken och drar sig upp till stående istället för att klättra i repet
x10
Metcon:
AMRAP 22 min - in team of 2
15 power clean
10 front squat 
5 push press 
Rx: 45/30 kg 
Jag jobbade tillsammans med Anna och vi skalade ner vikten och körde på 25 kg. det var riktigt jobbigt ändå, vi höll ett bra tempo och skrapade ihop 14 + 5 varv. väldigt bra kämpat av alla idag. 
Efteråt blev det lite bålövningar och nervarvning, så uppskattat att Jens lägger ner den extra tiden till oss :) 

Så ja, nu är jag helt slut och hoppas jag kommer sova gott inatt. Jag har sovmorgon men tänkte hänga på låset till cykelverkstan kl 9 ;) haha. 

Inga kommentarer: