söndag 14 februari 2016

snöigt


Det har kommit lite snö idag också, men jag fick ta min cykel till Maxi trots allt. visst, jag behöver inte cykla 8 km t/r för att handla mat, men det är billigare på Maxi än på mitt närmaste ICA och det är inte så jobbigt att cykla dit egentligen.. det var lite knöligt dit men påvägen hem hade dom hunnit plogat bort det värsta över bron så då gick det smidigt och fort :) så nu har jag tänkt att jag ska klara mig hela veckan matmässigt! 

Jag har även promenerat in till stan för jag är så shoppingsugen! men då finns det inget kul som jag vill köpa, haha :) men skönt att komma ut en sväng, nu sitter jag inne och myser, funderar på att se gårdagens avsnitt av Unge kommissarie Morse och sen laga middag. eller så läser jag bok. Mer mys än så blir det inte på självaste Alla hjärtans dag.  

Jag tycker det räcker med snö nu :) tack! 

Inga kommentarer: