fredag 9 oktober 2015

kusinbesök!

Hej! Trots två "lediga" dagar så har det varit fullt upp. Jag känner att jag behöver verkligen plugga den här sista veckan för det är mycket som jag inte har koll på och som behöver komma in i huvudet. Igår blev det en del pluggande och sen körde jag ett träningspass på kvällen. Jag visste att det var fokus på handstående och eftersom jag inte kan stå på händer tänkte jag avboka men Anna sa något klokt som: det är ju då du ska gå och träna. jag hänger med! Så då blev det lite lättare och jag var iaf lite bättre när jag gick därifrån än vad jag var när jag kom :) vi avslutade med att maxa på rodden, först 500 m och sen 1000 m. den där rodden är så jäkla jobbig, men jag blev nöjd med min tid på 1000m. Jag är inget bra på att ro, jag har korta ben så jag måste jobba lite hårdare än någon som är lång men jag kämpade på bra, känns som tekniken i rodden har blivit bättre :) Kul!

Inatt kunde jag inte sova alls.. max tre timmar skrapade jag ihop, jag gick upp kl 4 och kollade på Hela Sverige bakar och tänkte att jag kan nog slumra en stund efter det, nääää.. Anna och jag fortsatte plugga ett par timmar på förmiddagen men annars har det varit dåligt med plugg idag.. Min kropp har varit helt slut bara för den inte har fått sova, men jag sov 1.5 h efter lunchen så någon träning blev det inte idag.. En liten promenad i solskenet fick räcka och en sväng till Ica för att fylla på med frukt och mjölk, får handla mer nån annan dag. Men sen hände något kul!! Jag mötte upp min kusin Ida :) det är evigheter sen vi sågs, hon bor i Stockholm men jobbar som flygvärdinna nu och skulle övernatta i Umeå så hon undrade om jag hade tid att ses. Jaaaa det är ju klart jag hade det :) Så roligt att träffa henne igen, vi gick en sväng längs älven sen åt vi på Lottas krog. Bra mat till bra pris, verkar vara ett väldigt populärt ställe att äta och dricka på.

Nu är jag trött och hoppas att jag kan sova ordentligt inatt så jag kan träna på förmiddagen och sen plugga en hel del :) trevlig helg!

En väldigt gammal bild på mig och Ida, men det har varit dåligt med fotande överlag på senaste. 

Inga kommentarer: