måndag 5 oktober 2015

fin solnedgång.

Hej hallå!
Den här dagen började med en ansiktsbehandling, hyn har varit orolig nu ett tag och jag har märkt att det har varit en obalans i kroppen och det är väl inte så konstigt. Jag har flyttat till en ny stad, jag har börjat plugga, det är ny miljö och luft och så fort min kropp är i obalans så går det ut över hyn i mitt ansikte, men nu har de mesta lagt sig så ska bara låta bli och pilla på det som håller på att läka ihop nu. Sömnen har varit väldigt dålig sen jag kom hit men även den börjar ordna upp sig. Det tar väl lite tid men jag mår bra ändå :)

Föreläsning på eftermiddagen sen kom jag hem och åt mellanmål och läste igenom det som vi tog upp på föreläsningen. Sen var det dags att tagga för dagens pass på Boxen.
Möttes av en så fin himmel när jag var påväg till träningen. Det är så fint här uppe, jag önskar att jag kan orka vara uppe nån kväll och få se lite norrsken. Det hade varit häftigt! 

Dagens jobbiga pass!! Man dog ju bara lite av att läsa det.. Pressarna gick bra, jag gjorde ring dips med gummiband, gick bättre än väntat. Alltid kul :) Metconen var riktigt jobbig, det blev lite ont om tid i slutet och vi blev delade att först rodde fem personer och andra omgången började när dom var klara. Men vi hade samma tid på oss, haha. Det blev lite knasigt, så jag hann inte klart men jag började också fem minuter efter de första så om jag haft mina fem minuter hade det inte varit några problem. Men det var skoj i alla fall :)

Inga kommentarer: