söndag 18 oktober 2015

lördagsfest

Igår var det fullt upp, först åkte Anna o jag till Boxen för dom hade ett Lyft för cancer-event som var jätteroligt så vi lyfte lite och hängde mest, passade min kropp bra för den är lite trött efter veckans träning. Sen åkte vi och käkade på Lottas, det blev en laxburgare som var riktigt najs! Därefter cyklade jag hem och vilade mig och gjorde mig iordning för kvällen.

Johan och Erica var i stan och det skulle såklart firas! :) vi samlades hemma hos Ida och hade lite förfest med sällskapsspel, alltid lika roligt! Sen bowlade vi på Olearys och man blir alltid lite bättre efter man druckit lite grann?! haha. och sen styrde vi stegen till Rex där vi spenderade hela kvällen, det var en mycket lyckad kväll, väldigt roligt hade jag och det känns sjukt värt att vara lite småtrött idag :)
Hela gänget samlat. Olau, Jessica, Erica, Ida, Johan och jag. 
Jag hade på mig min nya klänning från Dry Lake, väldigt mönstrad men så fin! 

Erica vann bowlingen, taggad!! :) 

Nu har jag varit ute på en promenad i solskenet och passade på att slinka in och äta lite sushi. Jag testade ett annat sushiställe idag då jag har varit riktigt missnöjd på de två andra ställena jag varit på. Det här kan jag nog ändå klassa som det bästa. Lite stora och avlånga bitar, men helt okej ris och god smak. Det dröjer nog innan det blir ett nytt besök för jag gillar nog mitt thaiställe bättre :) 

Inga kommentarer: