onsdag 21 oktober 2015

magmördar-metcon

Dagens träningspass som blev framflyttat en timme, oklar anledning. Jag tycker kl 19 är en lagom tid att träna, kl 20 blir så sent men man kan inte hoppa veckans bästa pass pga en sån sak.

Första gången jag gör en split jerk och det gick väl rätt bra?! Jag fick inte så mycket pet så det var kul. Jag fick upp en trea på 35 kg och det känner jag mig väldigt nöjd med! :) sen blev det en magmördar-metcon kan man ju säga.. Riktigt jobbiga 15 minuter och när man väl skulle pusta ut då skulle vi "bara" avsluta med 40 st marklyft, vilket man hunnit glömma bort på 15 min. hahaha :) men det gick bra , riktigt slut nu så hoppas jag sover gott inatt. för imorgon börjar föreläsningen redan kl 8 och så håller vi på fram till kl 15, tuuuungt! men sen väntar ett roligt träningspass på kvällen ;)
Dagens träning! 

Bild från ilördags när vi lyfte för cancersjuka.
 Foto: Barfotagraf, Erik Sandin.

Inga kommentarer: