måndag 26 oktober 2015

måndagsmark


Jag älskar den här snapchat-funktionen som gör en till en prinsessa och det känns som det är min dag idag! haha :) vi ska göra ett grupparbete i den här kursen så min grupp samlades på förmiddagen så gick vi igenom vad vi skulle göra. sen blev det lunch och därefter väntade en tre timmars föreläsning. det rummet vi ofta spenderar föreläsningarna i har så dålig luft så jag åkte hem med världens huvudvärk, som inte har släppt för att tillägga.. 

men jag åkte iväg och tränade ändå. jag var inte alls sugen på det, men så skönt nu efteråt! 
Dagens pass:
Marklyft med paus vid knät 
repschema: 5 - 5 -4 - 4. 3 - 3 - 3
jag har aldrig kört mark med paus innan så mesade som vanligt vid en ny övning. men insåg att det gick bra så körde mina två sista treor på 75 kg och då var det tungt! :) 
Metcon: 
30sek on/30 sek off i 12 min 
Wall balls
KB clean 
HR pushups 
+ 1 burpee mellan byte av övning
Så totalt fyra varv, det var jobbigt men inte dödsjobbigt. lite lagom jobbigt :) imorgon ska jag ha vilodag, vi går ännu en heldag i skolan och sen väntar fem "lediga" dagar så jag hinner träna då. 

Inga kommentarer: