tisdag 6 oktober 2015

blackout


Jag kommer nog inte kunna leva i min gröna jacka den här vintern, hehe, jag undrar om jag nånsin kommer tröttna på den här jackan?! Jag har haft det rätt många år nu.. Men jag älskar min nya väska fastän den var ett fynd (om man jämför mot mina andra;)) - den är snygg och funktionell! Fantastiskt!! <3 b="">

Nu börjar det bli kallt på riktigt här uppe, jag är inte van.. Jag vet inte om jag nånsin kommer vänja mig vid kyla men jag får väl försöka. Så vantar, halsduk och mössa åkte på idag, igår fick jag köra mjukisar över träningstightsen för att inte förfrysa benen. Det var tydligen tre minus i morse... Men det har varit en fin, solig höstdag så man får vara glad för det lilla :) 
Först föreläsning mellan 9-12 , sen åkte jag hem och åt lunch, tvättade och städade lite. Jag glömde bort att ta på handskar vid städningen så min hand mår sådär nu... Sen gav jag mig ut på en promenad i solskenet, kör bara podcast från Tyngre just nu. Jag har lyssnat på en hel del crossfitatleter bara för det intresserar mig just nu. Jag har bytt ut en hel del fitnesstjejer mot crossfit-tjejer i mitt instagram-flöde för det är den inspirationen jag vill ha inför mina träningspass :) 
Här kommer en go låt att tagga till inför träningen eller ha i listan under löprundan! just nu ligger löpningen på noll för min egen del, ska försöka ta mig ut på backintervaller nån dag snart men annars får jag så mycket flås på träningarna som det är, blir nog ett projekt till våren igen. 

Hoppas det är bra där hemma! :)

Inga kommentarer: