fredag 30 oktober 2015

ovälkommen förkylning

En förkylning med halsont kom som ett paket på posten imorse... Helt ovälkommet var det, jag är inte alls nöjd. jag gick till apoteket och köpte förkylningsspray, dom hade inte det som jag brukar ha så köpte något liknande som hon rekommenderade där. sprayet smakar så sjukt äckligt och det känns som jag ska kräkas varje gång , jag läste nyss på innehållsförteckningen - jamen då hinner det anis... jag hatar verkligen lakrits , inte konstigt att jag inte gillar smaken på sprayet plus att det smakar precis som nån shot jag drack sist jag var ute så det känns som jag dricker starksprit vid varje sprayning. KUL JUL

så ingen träning, knappt inget plugg för jag har haft huvudvärk, jag målade och skrev upp lite saker förut , det gick bra men läsa gick sämre. Hoppas på en ny, frisk dag imorgon!! :) jag tog mig bort och handlade havregryn och vid halloween är alltid lösgodis billigt så då fick jag köpa mig en tröstpåse. så nu har jag ätit godis och sprayat så jag mår illa. jag underhåller mig med Bachelor på tv4play, jag vet inte om det är mycket till underhållning, men jag orkar inte tänka och köra igång Suits.

Jag har kollat på filmklipp från Ledin-konserten i somras och saknar mami. Om tre veckor ses vi :) 

Inga kommentarer: