lördag 1 augusti 2015

trevlig fredagsfest utan bilder

Hallå ja! Det blev en liten spontanutgång igår, vi körde förfest hemma hos Simon och det var en riktigt trevlig förfest och jag har ingen aning om när vi gick in mot stan för det var verkligen bra stämning. men vi hamnade till slut på Krögers som vanligt, vi var förbi Satan i gatan först, det är trevligt där, dom hade två trubadurer som spelade och sjöng och det höjer stämningen! Men när vi satt och hade det som trevligast på Krögers, ja då stängde dom. haha, så då var klockan redan 3 men det var ingen som var sugen på att avsluta kvällen då så vi gick tillbaka hem till Simon och körde efterfest. vi drack inget men vi var ett bra häng så vi satt mest och snackade minnen och hade det kul! Oftast så är spontant kul och bra - jag är glad att jag hängde på Marie på festen. 

den här dagen har däremot varit mindre kul, haha. jag har varit så dålig, jag har typ sovit hela dagen, försökte sola lite på balkongen en stund men mådde så illa då. man straffades direkt när man körde efterfest! men jag var med mina föräldrar och käkade kroppkakor till lunch och nu har jag varit hos Johan och käkat lite pizza och kollat på film. jag får göra det bästa av dagen imorgon istället. det är nackdelen med fylla - att man kan bli riktigt dålig dagen efter och få hela dagen förstörd. det händer mig inte så jätteofta, och sen är jag inte full så jätteofta heller men de gånger det händer är aldrig roliga. men den här gången kändes det ändå rätt värt :) 


Imorgon blir det backintervaller - då ligger den här låten i spelningslistan ! 

Inga kommentarer: