onsdag 26 augusti 2015

baskurs på boxen!

Heeeeeej! Så glad, trött, lycklig just nu - jag har precis kommit hem från baskursen på Boxen. jag bokade in mig på den i måndags och var glad att jag fick en plats. det ska bli så roligt att lära mig mer om crossfit och börja träna det lite mer seriöst. det är väldigt sällan jag tränar såhär sent på kvällen, jag är mer en morgonmänniska men jag har ju inte direkt några tider att passa så det spelar ju ingen roll. en liten powernap i eftermiddags så var saken biff :) men jag är sjukt trött nu, jag brukar ju i vanliga fall ligga i sängen och i bästa fall sova vid den här tiden, haha! och imorgon kl 20 så är det dags för nästa pass - sååå roligt! det känns rätt just nu, det enda jobbiga är att det är 5 km cykel till gymmet och det är uppförs hela vägen ungefär - men man får vända något negativt till positivt : jag får bra uppvärmning iaf ;) 

dagens mellis. kanelstekt äpple med kokoskvarg! 
jag behöver kanske inte gå upp kl 7 imorgon nu när jag är uppe lite längre idag. men det skulle inte förvåna mig om jag vaknar då. sen är jag så himla van vid att gå upp vid den tiden så jag får nästan panik om jag sover längre än till halv åtta.. hahaha inte helt normalt kanske :) 

Inga kommentarer: