onsdag 12 augusti 2015

sista morgonyogan på Malkars..


Duktigt trött när klockan ringde vid 6:00 idag, trots att jag sovit typ åtta timmar och bra under hela natten.. Men det var bara att gå upp för jag skulle gå på yoga, det var sista morgonyogan innan jag flyttar för jag såg att det inte var någon nästa vecka. Jag är så himla glad att den här tjejen hade ett lördagspass så jag insåg att hon var väldigt duktig och fortsatte att gå på hennes pass på onsdagar varannan vecka för det har gett mig en hel del tycker jag. Väldigt skönt sätt att väcka kroppen på om inte annat :) hon berättade att hon också skulle flytta så jag blev så glad att jag masade mig upp och åkte iväg på hennes sista yogapass på  Malkars. En timme gick fort och efteråt blev det benträning. den gick sådär, borde gått bättre med tanke på hur bra kroppen kändes och hur nöjd jag var efter yogan. men nä, frontböjen gick så dåligt så jag orkar inte ens prata om det. körde benpress, den gick bättre och så gjorde jag en rolig men stört jobbig cirkel som innehöll sumoböj, upphopp på stepbräda, utfall på stepbräda och sumo-upphopp - den gick också bra. kom upp i puls och svettades mycket. sen var benen och kroppen trötta så jag rullade ut min rygg och axlar på foamrollern och sen åt jag riskaka :) 

Det blir några timmars jobb i eftermiddag och sen ska jag möta mamma o kolla på Mini-tri här i Kalmar. det är roligt att kolla på för det är rätt många som man känner som är med. sen ska vi äta mat nånstans, jag är redan hungrig och det blir nog en tidig lunch idag. så hinner jag vila lite också :)

Inga kommentarer: