onsdag 19 augusti 2015

veckans oplanerade benpass


Hejsan! Jag har fortsatt här hemma i mitt flyttkaos, det står kartonger överallt och ligger grejer här o där. Men jag har rensat väldigt mycket och varit uppe på vinden ett par omgångar. Två lådor ska upp dit, men det får pappa hjälpa mig med för dom blev hiskeligt tunga. Det är lite smågrejer kvar att packa och sen en finstädning imorgon. Jag har hittat en bäddsoffa på blocket uppe i Umeå så den tar vi i helgen och så fick jag min skinnjacka såld på tradera. Jag fick kanske inte vad jag ville men det är svårt att sälja på tradera om du inte har bra omdömen och om man aldrig har sålt något innan så vart det inte så många bud men jag är glad att jag fick den såld :) 

Imorse tvingade jag mig iväg till gymmet, jag ska försöka hinna med ett överkroppspass imorgon men det var ett av mina sista pass på Malkars. det känns lite tråkigt, det är ett bra gym men ska bli roligt att testa något annat ställe :) det blev ett benpass med marklyft. jag testade sumomark för första gången, inga vikter direkt utan bara bana in rörelsen och det gick bra tyckte jag. Men jag drog upp ett mark lite fel och fick så himla ont i ryggen så fick rulla på foamrollern under passet och en lång stund efteråt. Så jag körde först marklyft, sumomark. Sen supersetade jag frontböj och good mornings med bara stången och avslutade med att superseta bulgarian split squat med vikter och bulgarian jump split squat. sen dog mina ben så jag satte mig i massagefåtöljen och drack min proteinshake! :) 

nu väntar ytterligare lite packning och sen ska jag nog vila en stund i solen på balkongen :) 

Inga kommentarer: