tisdag 4 augusti 2015

veckans första pass.



Ja då är ordningen återställd, jag har återhämtat mig från helgens fester och det var dags att åka bort till gymmet igen. Veckans första pass innehåller ungefär samma saker som de har gjort i ca 20 veckor nu. Tunga mark, pullups och puls på slutet. Och det var riktigt tungt idag, jag vet inte om kroppen var helt återhämtad trots allt. Men jag kämpade på som jag hade skrivit upp och det gick helt okej bra, inte bästa eller värsta dagen på gymmet. Sen träffade jag Anna så vi gick på bandet tillsammans :) isöndags så körde jag backintervallerna, dom som jag trodde skulle vara tunga var hur lätta som helst, eller man ska väl inte överdriva men det var inga blodsmak i munnen och benen kändes pigga! idag vaknade jag 5:20 så då gick jag upp och tog en morgonpromenad , så härligt! :) så efter träningen åkte jag ner till badplatsen och solade nästan i tre timmar. då kröp det verkligen i kroppen och jag var vrålhungrig. så nu har jag slängt i mig lite rester och ikväll blir det kalas för farfar som fyller år. jag är redan inne på sista semesterveckan, tiden går alldeles för fort. snart står jag där med alla flyttkartonger och inser att jag kommer lämna mitt älskade Kalmar. ja, nu ska vi inte gå alldeles för fort fram, nu ska jag njuta av min sista semestervecka :) 

Inga kommentarer: