torsdag 13 augusti 2015

veckans överkroppspass.

Hejhej! Igårkväll var jag så taggad på morgondagen och träningen och imorse var jag bara trött och otaggad... Men kroppen är inte sliten så det var bara att cykla iväg och det blev ett väldigt bra pass faktiskt, inte helt enligt plan men det var mycket folk på gymmet - nu är väl semestern slut och folk måste börja hetsträna bort sina semesterkilon igen, alltid likadant!! Men det är sjukt varmt på gymmet så jag var riktigt lökig idag också, haha! Det var skönt att cykla hem i sensommar nästan höstluften idag :)

Eftersom jag inte började förrän kl 14 idag så hann jag med en lunch tillsammans med Marie på stan. Så mysigt. Vi tänkte äta Hanssons grillunch, men nu har dom slutat med den? ÅÅåå sommaren är ju inte slut än :( och nån kotlettrad var jag inte sugen på så vi gick och åt gyros på Athena, det funkar det också. sen blev det ett par timmars jobb, jag tog en timme extra för en tjej var sjuk. nu har jag ätit middag och ligger i soffan, är rätt trött. Imorgon är det backintervaller, heja!! :))

Försöker tagga till :)) 
idag var det mycket blandat på träningspasset. först gjorde jag pullups i gummiband med paus i toppen, jobbigare än vad man kan tro... Sen gjorde jag ett superset med lutande hantelpress och breda latsdrag. Kände mig riktigt stark i latsdragen för jag har inte gjort dom på väldigt länge i just den ställningen, har kört mycket latsdrag i kabel. 
Enarmsaxelpress supersetat med hantellyft åt sidan. 
Kryssdrag supersetat med "drag mot hakan med kettlebell"
Och där var jag inte klar, sen var jag tvungen och ha något som fick upp pulsen så gjorde en cirkel där jag startade en övning vid varje hel minut. Max antal m rodd, 12 st bicepscurl, hollow hold och max plankrodd och en minut vila. Tre varv, sen var jag klar och då var jag helt slut :) 

Inga kommentarer: