måndag 17 augusti 2015

sista veckan i Kalmar

Hej! Ursäkta frånvaron men det har varit mycket de senaste dagarna. Jag jobbade hela helgen och så har jag börjat packa och rensa här hemma. Jag jobbade min sista dag på ICA för i år igår, det känns lite konstigt att inte gå till jobbet mer men samtidigt skönt för jag vill verkligen göra något annat och låta min hjärna arbeta (kommer säkert gnälla på att jag låter den arbeta för mycket sen ;)).

Så idag har jag rensat och packat och slängt och flängt. Men jag har hunnit med en hel del och det känns skönt. Min bror och hans flickvän var här och hjälpte mig så vi kunde åka till Stadsmissionen och sänka lite grejer och så var vi på tippen, IKEA och förbi jobbet och lämnade lite saker. Och så har jag gjort grovstädningen av kök och badrum så är det bara finstädning kvar och den går fort att göra. Eller ja, kanske inte när halva lägenheten består av flyttkartonger men det värsta är i alla fall gjort och det känns skönt.

Så ikväll hade jag bokat dejt med bästa Tove :) vi gick ut och käkade på Kött och bar och myste till att på en måndag! Åh vad jag kommer att sakna henne, världens bästa. Vi åt hamburgare med de godaste pommesen och så åt jag nån efterrätt som såg godare ut än vad den var. Nu är jag så trött, gick upp vid halv sju idag för att jag vaknade då och var så taggad på packning. Det är inte många dagar kvar, mycket som ska hinnas på de få timmarna.

Min bästa! :) 



Creme nånting som jag inte kommer ihåg. inte brule utan den var mer grötig o påminde om ostkaka.. 

Inga kommentarer: