tisdag 25 augusti 2015

dagens äventyr!

Hej igen! Ja jag har ju väldigt mycket fritid så jag hinner också väldigt mycket om dagarna. Efter min morgonaktivitet så cyklade jag in till stan och gick en sväng i Stadskyrkan, den är väldigt fin utvändigt men jag var inte alls så imponerad av insidan... Kalmars domkyrka är superfin både inne och ute. Så jag gick in till stadsbiblioteket och kikade runt och hittade efter en stund tidningarna, och Barometern stod där i ett litet ställ så då satte jag mig och läste lördagens tidning. Haha hej pensionär-Josse! :)

Sen la jag mig och chillade på liggsoffan på strandpromenaden, sen tog jag cykeln till ICA och kompletterade med lök så jag kunde göra köttfärssås  till lunch. Så det blev ett par matlådor, det är alltid bra att ha :) sen stunds vila i soffan men tog cykeln tillbaka till liggsoffan men tog med mig boken så låg där och hade det gutt i väl en timme.

Ikväll har jag gått längs strandpromenaden fast åt andra hållet och hade samtidigt telefondejt med Anna. jag har rätt dålig mottagning här i stugan så får passa på att gå ut och gå och se mig lite omkring. Imorgon blir det crossfit - jag är så taggad! Jag kommer få tagga hela dagen för jag ska inte träna förrän vid kl 20 , hahah! Så det blir nog nån promenad och cykeltur imorgon med :)

ha en fin kväll :) 
Väldigt fina byggnader här i centrum



Chill vid älven. Det är så mysigt här, massa parker och grönområden precis inne i centrum och det bjuds på riktigt najs sensommarväder med 25 grader så det är folk överallt som myser, fikar, har picknick och det är inte bara jag som är ensam! 

Shortsen får hålla i ett tag till :) 

Fin solnedgång på min kvällspromenad :) Det är sååå vackert här mamma <3 b="">

Inga kommentarer: