fredag 18 september 2015

summer 2015


Haha - jag och mitt musiköra alltså. jag fick på den här låten av en slump på spotify och bara: jaa den här känner jag igen och den är rätt go så den lägger jag till på min lista. nu när jag söker på youtube så ser jag ju direkt vilken det är. jaja, jag taggar i alla fall till kvällens träning!! :) då måste man ha lite pigg musik. jag är fortfarande lite snuffsig men jag har inte ont i halsen och så jag cyklar iväg och se hur det känns! på dagens program står nämligen marklyft (min favoritövning) och en team metcon och det känns superkul .) 

Vi hade föreläsning till kl 12 idag sen cyklade jag snabbt hem i regnrusket för jag var så himla hungrig. jag fattar inte hur man kan bli så hungrig av att bara sitta ner? sen har jag läst igenom dagens anteckningar och försökt re ut lite saker som jag inte förstått som klarnade en aning idag. jag ska försöka plugga en del i helgen och göra lite uppgifter. det är ju rätt skoj när man fattar :) 

jag har ändrat om lite på bloggen. jag satt halva kvällen igår och försökte få det bra och som jag vill ha det. jag vill gärna ha en ny header men jag har inte PS i den här datorn så då blir det lite knepigt att fixa något bra. vi får se hur det blir :) 

Inga kommentarer: