torsdag 10 september 2015

firning!


Skål från Lag Gul! :) ikväll hade vi sittning på ett ställe som heter Lokal. det var supertrevligt, vi åt hamburgertallrik (mindre bra, mycket strul med allas specialkost) och hade lite musikquiz. jag och en annan kille i vår klass fyller år idag så vi fick lite sång. jag cyklade inte hem först och inte heller sist, men vi har föreläsning kl 8:30 imorgon så man orkar inte med nån helkväll (man är ju faktiskt inte 20 längre;)) 

dagen började bra, jag fick öppna mina paket som kom med posten igår!! :) så fina presenter, taaack!! sen cyklade jag bort till Boxen och körde lite överkropp. cyklade hem och softade till föreläsningen började kl 13. när jag kom till skolan så fick jag ont i halsen?! jag hade lite känningar igår men det gick över, men nu kom det bara pang på! Inte välkommet för fem öre... När jag håller på att bli sjuk eller få halsont så är jag världens mest positiva person , det går nog över till imorgon. Jag önskar det, men jag har inte superstora förhoppningar på att det lagt sig till imorgon när det gör ont precis hela tiden nu. Men utöver det har jag haft en superbra dag :) jag får fira lite mer på lördag då vi har vår finsittning på Rex , det ska bli så roligt!
 Tack för all grattis-hälsningar :) 

Inga kommentarer: