torsdag 24 september 2015

u got a message


Hej! Jeansskjortan har faktiskt åkt fram flera gånger från garderoben här uppe, perfekt höstplagg då den inte är för tjock eller för tunn. Känns bra, plus att alla mina andra vardagskläder används lite mer än förut. Idag har jag nog pluggat så mycket som en student som studerar på helfart ska göra, haha. Först hade vi föreläsning till kl 12, jag och en annan tjej som heter Anna hade bestämt innan att vi skulle ha med matlåda och sen sätta oss och plugga lite efter lunchen. Så det gjorde vi, vi fick kanske inte supermycket gjort, jag var rätt trött i skallen efter föreläsningen då det var mycket nya konstiga saker, igen... Sen kom jag hem och jag har vilodag idag, känns skönt, samtidigt som kroppen behöver det så är den lite rastlös. Men imorgon är det fredag och fredagsfys på boxen :) men efter att jag ätit mellanmål och äntligen bokat tid för ansiktsbehandling, min hy är katastrof just nu. Sömnen börjar bli bättre men det är nån obalans i kroppen, det märks så väl och en ansiktsbehandling är ingen mirakelkur men man kanske kan få bort lite orenheter och jag försöker äta så bra mat som möjligt. Men sen satte jag mig faktiskt och pluggade en stund till, vi har fått ett nytt häfte med frågor som jag började med, vissa saker fattar jag bättre än andra men ett litet ljus i tunneln kanske jag ser? Det är bara så mycket olika formler och namn på allt och det är verkligen inte lätt att hålla reda på. 

Imorgon är det föreläsning till kl 12, sen ska jag åka och handla - lönen kommer ju ;) haha, jag har snålat sönder den här sista veckan för jag vill inte ta något från mitt sparkonto. jag behövde inte snåla men jag är ju lite knäpp som gör det för att öva typ.. Hahahha :)  




Om man vill ha en bra låt att träna till så varsågod! :) 

Inga kommentarer: