söndag 13 september 2015

finsittning på Rex.

Hallå där! Igårkväll var det som sagt finsittning och jag hade höga förväntningar på kvällen, jag borde lära mig att man aldrig ska ha det för då går det nästan aldrig att uppfylla dom. Vi hade sittningen på ett ställe som heter Rex, det ligger i Rådhuset så det var nära hem sen :) vi var ett gäng som möttes upp på lite förfest, men man ville ju inte bli allt för full då vi skulle samlas på Rex kl 18 och man ville ju gärna njuta av maten. och maten ja, det var inget speciellt med den faktiskt. efterrätten räddade väl upp det hela men det var inget utöver det vanliga, jag hade förväntat mig väldigt bra mat. men sen är jag ju lite kräsen. dom öppnar upp nattklubb på Rex framåt kvällen så vi stannade kvar och chillade lite, minglade lite. jag vet inte varför men jag blev aldrig full fast jag drack i ett rätt bra tempo. så vid ett-tiden tog jag cykeln hem för då ville mina fötter döda mig ungefär.. så dom var glada över att få gå och lägga sig. men själva Rex som nattklubb och pub var najs, dit kan jag tänka mig att gå fler gånger fast att man kör en riktig förfest innan och sen går ut och klubba. jag hoppas att det brukar vara bättre musik för igår var den riktigt dålig, jag älskar ju Strands housegolv och det är typ den musiken jag vill dansa till. eller om man är ett gutt gäng så är det kul att dansa till gamla hits som man gör på Harrys, haha :) 

men eftersom jag inte blev speciellt packad så har jag inte mått dåligt idag. sen blir ju sömnen alltid lite lidande när man är ute och svirar så jag har ju inte direkt varit pigg och så är jag snufsig, det onda i halsen har dock blivit bättre så jag hoppas att jag kan åka iväg och träna imorgon :) men jag har bakat lite bröd, jag har typ bakabstinens , hahhaa! mina plåtar måste komma den här veckan ! jag kollade igenom kemin, jag gjorde lite övningar på det jag kunde, vi ska ses ett par stycken i skolan och plugga lite imorgon. 

Hoppas ni haft en bra helg :) hej hopp

jag snodde bilden från Saras insta. Här är lag Gul, vi vann lagtävlingen. alla var superglada, jag kunde inte riktigt ta åt mig äran för jag har bara varit med på några få saker, haha :) 

Inga kommentarer: