måndag 7 september 2015

can´t feel my face

Hejhej! Idag har jag mest kollar igenom kemin och försökt förstå den, vissa delar går bättre än andra.. Jag har även kollat lite youtube-klipp där dom förklarar det vi går igenom nu, jag kollade mycket klipp när jag läste Naturkunskap B på distans och jag tycker det är ett rätt bra sätt att lära sig på, lättare att ta in när någon annan pratar och ritar än att sitta och läsa i en bok. 

Vi hade ingen föreläsning idag, men hon som har hand om programmet hade bjudit in några personer som gått kostvetarprogrammet så dom fick berätta vad dom sysslat med sen dom tog examen. Jag har varit trött idag, sovit dåligt inatt igen så jag tyckte det var lite smådrygt. Den blev ingen träning idag för det passet jag hade tänkt att gå på blev inställt, det var ett utomhuspass för bara tjejer, men hoppas att det kommer ett nytt datum för det lät så kul. Imorgon ska jag gå på mitt första crossfit-pass, det ska bli såå roligt! Jag är verkligen taggad :) en kvällspromenad efter maten är det ända aktiva förutom cyklingen som jag gjort idag, men man måste vila lite ibland :) hej hopp! 



PS! jag har tagit bort kommentarsgranskningen, så lämnar gärna en kommentar , det vore kul att veta vem som läser om min nya vardag här uppe i Umeå :) 

Inga kommentarer: