onsdag 4 november 2015

let your body decide

Bjuder på en gammal favoritlåt såhär på kvällskvisten. Mest pga att det är dåligt med fotande.

Igår var jag i skolan 8:30-15 sen cyklade jag hem och pluggade lite till!! Men det gick bra så var lika bra att köra på. Sen gick jag en kvällspromenad, så drygt att solen går ner vid halv fyra. Men man kan ju inte sitta inne bara för det är mörkt.

Idag pluggade jag lite på morgonen sen fortsatte vi med vårt grupparbete kl 13. det gick bra, nästa vecka är det redovisning men det ska vi nog re ut :) sen gick jag hem från universitet vilket var en lagom lång promenad. hem och äta, sen tagga för kvällens pass! 
Uppvärmning.
Hitta din tyngsta 10a för dagen, två försök. 
Min blev: 10 reps på 75 kg. 
Jag är förvånad själv att jag orkade reppa tio reps på 75 kg, det känns sjukt mycket. men tekniken var bra genom hela så det får jag vara nöjd med.
Metcon: 50 st clean - vid varje "vila" gör 5 pullups, 5 burpees 
Vi fick skala från squat clean till det vi var bekväma med, jag har aldrig gjort squat clean så körde power clean. Det gick väl hyfsat bra. 30 kg hade jag på stången och jag är nöjd med passet. 
Avslutningsvis satt vi i jägarvila kanske 1 min och 10 sista burpees. DÅ var jag helt slut! :) 

Imorgon är det dags för ett nytt roligt pass! Sov gott :) 

Inga kommentarer: