torsdag 12 november 2015

hello.

Idag gjorde vi vårt grupparbete och det gick superbra! Vi hade först redovisning i mindre grupper så alla fick berätta för någon, sen en stor för hela klassen då vi lottade vilka två som skulle köra den. Jag fick nitlotten och fick inte redovisa, jag brukar aldrig vilja ställa mig framför folk men jag hade koll på vårt arbete så det kändes lugnt att köra. Väldigt bra repetition även om jag kände att jag hade koll på det mesta :)

det blev inte så mycket plugg i eftermiddag, dom hade lagt upp en gammal tenta som jag kollade igenom men som jag ska göra imorgon eller i helgen. jag har mest laddat för dagens pass, med all träningsvärk jag har från gårdagen! magen är värst :)

Dagens pass: 
uppvärmning. 
Strikta axelpressar 4x4 , jag klarade bara tre styck på 27,5kg idag så bästa fyran vart på 25kg. kände mig inte helt nöjd med det, men men.. sen fortsatte vi med jättejobbig metcon:
EMOM for 21 min
Minut 1: Handstand Pushups -> jag skalade ner till HSPU på box
Minut 2: row for cals
Minut 3: burpee wallballs
Så totalt 7 rundor av de tre olika övningarna. Man skulle köra på hårt men smart så man orkade hela tiden. Jag kan ju inte ens stå på händer mot en vägg nån längre stund så att skala var självklart, jag hade fötterna på en låda och det var sjukt jobbigt , svårt och veta om man gör rätt också. Ja, man var helt slut efteråt iaf, skönt med vilodag imorgon :) men hoppas på lite sol, för vi slutar kl 12 så då kanske man hinner ut på en promenad innan solen går ner.


dåligt med pepp-låtar, men här kommer en go låt iaf :) 

Inga kommentarer: