onsdag 18 november 2015

andra tentan skriven med bra magkänsla

Nu är andra tentan skriven och det kändes bra , jag gick därifrån med en bra känsla i magen. Jag känner mig 99% säker på att jag klarade av både fysiologin och metabolismen, men jag var nervös när jag cyklade till Östra paviljongen idag. Det kunde lika gärna komma en riktig skittenta. Så jag känner mig rätt nöjd ändå. Vad ska man nu göra en halv dag? Tomheten som infinner sig efter tenta alltså, tur att nästa kurs börjar redan imorgon :) 

Jag ska i alla fall vila ögonen en liten stund nu, jag kunde inte somna igårkväll.. Nu har jag sovit dåligt fyra nätter i rad, det borde vända snart. Det är så drygt och jag har inte sovit på eftermiddagen heller så jag borde vara trött, men icke.. Men nu är jag trött så då tänker jag sova en stund. 

Bild från förra veckan, det blir eventuellt träning ikväll om jag inte är allt för trött, har ändå kört på sen i lördags nu. 

Arbetsskadad tjej, men hur fin är inte den här grönsaksdisken? Jag stannade upp med en gång och ville köpa typ allt. Jag var inne i en ny ICA-affär idag som ligger strax intill där vi skriver tentan och det blir inte att jag cyklar dit för det ligger lite avigt för mig så nu passade jag på. Resten var väl inget speciellt men just den här delen av grönsaksdisken var väldigt fin och inbjudande! :) 

Inga kommentarer: