tisdag 17 november 2015

jackie


När du tentapluggar så är allt annat roligare än just pluggande.. Det går sakta framåt, jag har lessnat nu efter tre dagars plugg, imorgon är det tenta! Så nu satt jag och kollade när Samantha Briggs kör "Jackie" på games. Emma och jag körde den imorse på Boxen. Dom ska göra den på passet ikväll men vi var båda lediga på morgonen så vi körde själva kl 9 istället. Det funkade bra. kul att köra tillsammans med någon. Så vi övade först på thrusters eftersom vi aldrig riktigt hade gjort det.
Jackie, on time: 
1000 m row
50 thrusters 
30 pullups 

Rx är en tom stång, 15 kg för damer och 20kg på herrar. Vi skalade såklart pullupsen för dom orkar vi inte göra 30 st, vi hade gummiband. Det hade vi säkert inte fått ha på kvällsklassen men nu fick vi bestämma själva :) den var jobbig att köra, men jag blev inte trött förrän en stund efteråt. Kul i vilket fall, jag fick tiden 11,29 min. Det tog nästan bara dubbelt så lång tid för mig som Samantha Briggs, hahaha! Men nu ska man inte jämföra mig med nån som vunnit Crossfit games :) 

Nehe, fortsätta med pluggandet. sen äta lite mat. 
önska mig lycka till imorgon :) hej svejs

Inga kommentarer: