tisdag 2 juni 2015

thinking of sunshine


Adams-ray senaste låt, helt okej :) 

efter en lång dag på jobbet så stod löpning + styrka på träningsschemat. jag kan ärligt talat säga att jag va inte supertaggad på det efter att ha jobba 6,30-17 men jag kom hem och använde mig av ett bra tips: ta på dig träningskläderna - för du kommer inte vilja ta av dom förrän du har tränat klart, om du gör det så får man ju lite dåligt samvete. Tips hämtat från Martina Haags sommarprat, som man kan lyssna på om man har tråkigt, för det är kul. Så på med träningskläderna, i med en halv Heat-dryck, på med hörlurarna och bara ge dig ut! Så det var jogga, en styrkecirkel med tre övningar tre varv, jogga, tre nya övningar, jogga och slutligen tre sista övningar. Det var jobbigt och tungt men så skönt när jag väl va klar! :) Nu ligger jag i soffan och är jättetrött, tänkte borsta tänderna och krypa ner med boken faktiskt! :) hej hopp

Inga kommentarer: