lördag 6 juni 2015

pollenallergi...

Hejhej! jag tänkte mest säga hej, pollenallergin är rätt jobbig just nu. den är iaf det för mig, jag var hos läkaren igår och bad om starke allergitabletter, men skulle bara öka dosen. vi får se om det hjälper, för som det är just nu så kan jag inte ha det hela sommaren. jag är trött hela tiden, jag orkar inte göra nånting, jag får spara energi för orka jobba så det har inte hänt speciellt här hemma. jag hoppade träningen igår för kroppen var helt slut, jag hoppas att jag ska orka springa mina backintervaller imorgon, men jag tänker känna efter så kroppen orkar med. så nu hoppas jag att allergin släpper så jag får min energi tillbaka och kan börja leva som vanligt och orka ta mig ut i solen som visat sin bästa sida de senaste dagarna. hoppas ni haft en fin nationaldag, jag har varit på jobbet hela dagen och ska fira med cola zero och glass :)

Jag gjorde en ny omgång av den nyttiga pizzan igår, slängde på tacofärs och champinjoner :) Mums 

jag önskar att jag har såhär mycket energi imorgon och kan bjuda på ett sånthär stort leende! 

Inga kommentarer: