måndag 29 juni 2015

ny träningsvecka!


Hej svejs. Inatt har jag faktiskt sovit riktigt bra, men vaknade ändå trött och seg och sköt upp cykelturen till gymmet en hel halvtimme! Hahaha. jag vet att när jag väl kommer dit så taggar jag till och jag känner lite att det är meningslöst att vara där och inte göra sitt bästa, jag kommer ju inte närmare mina mål om jag slöar mig :) japp, tunga mark blev det även idag men det kändes bra och tekniken höll, roligt roligt. Sen väntade en core-övning varvat med pullups - utan hjälp. Tjoho, jag skulle göra två pullups var fjärde minut i 16 min så jag orkade hela åtta stycken. heja heja, hur sjukt är det inte att det bara går nu? :) och till sist en svinjobbig cirkel med mycket flås. utfall bakåt, plankrodd, omvänd mountain climbers, utfallshopp och hollow hold. ganska slut därefter ja! 

köpte billiga jordgubbar utanför Maxi påvägen hem så det har jag mumsat på nu till mellanmål. det blev en spontanlunch tillsammans med mamma på Kama sushi idag. länge sen jag åt sushi, det var såååå gott :) nu ska jag vila mig lite innan det blir matlagning och senare en promenad :) 

Inga kommentarer: