måndag 15 juni 2015

godaste smoothien

Idag har jag haft en riktigt låg dag, känt av allergin mycket trots att det inte har varit speciellt fint väder... Men jag samlade energi så jag orkade med mitt träningspass i alla fall, när jag väl va på gymmet så gick det bra och jag krigade på. Det kan varit ett av de tuffaste passen hittills, det var både tungt och puls. Jag var nöjd när det var gjort! :) så jag har mest softat hemma, tvättat lite, läst i boken, letat recept, förberett tårtbottnar till på fredag. Jag har haft en dryg huvudvärk hela eftermiddagen och är trött i kroppen, jag tänkte kolla på ett avsnitt Game of thrones ikväll och det lär väl vara ungefär det jag kommer orka med, känner på mig att jag kommer få pausa det ett par gånger, haha.

Jag har precis ätit middag, det blev lasagne för jag har varit sugen på det i veckor och så pratade vi om det ilördags hos mina föräldrar. Jag sa till dom att jag aldrig får den lika god som när dom gör det och så blev även fallet idag - men helt klart ätbar och så hoppas jag att den gottar till sig lite i matlådan till imorgon :) jag har däremot matlådestopp, hela frysen är återigen full och jag tömde den ändå i slutet av april. men tror det är mycket gott där i faktiskt! Nu väntar jobb resten av veckan, men har ett par korta dagar och lite födelsedagsfirande och midsommarfirande inplanerat :)

I senaste beställningen ifrån Gymgrossisten så köpte jag Femimals vanilj/toffee pulver. Det är väldigt gott, jag gillar det här proteinpulvret, klumpar inte, bra smak och ingen äcklig eftersmak, luktar inte som nån spytt i shakern om jag råkar glömma bort och skölja ur/diska den med en gång. det enda minuset är att det är dyrt. Igår gjorde jag en sjukt god smoothie som jag var tvungen att göra om idag - bara för den blev så god! :) 1 liten banan, fryst mango, mjölk och knappt en skopa pulver.

Här kommer inte den vackraste bilden på lasagne, men ändå en bild. 

Inga kommentarer: