tisdag 16 juni 2015

känslan efter ett träningspass. + Shots & squats


Alltså känslan när du kommer hem från en heldag på jobbet då du inte varit still många minuter och är helt slut men ändå tar dig ut på det där träningspasset, den känslan är så go. Det är så skönt att komma hem och slänga sig i soffan och känna sig så jäkla nöjd över dig själv. Jag använde mig återigen av det bergsäkra knepet att ta på mig träningskläderna direkt när jag kommit hem för jag vill inte ta av dom förrän jag har tränat, om jag gör det så mår jag ju lite dåligt och känner mig lat. 

Löpning + styrka utomhus stod på schemat. Det var som sagt mest mentalt jobbigt, att ta mig ut men när jag väl gjort det så går det oftast rätt lätt, med det menas inte att passet är lätt - för det är dom aldrig längre men att det går bra och jag klarar av alla övningar men så är jag rätt envis också. Nästan fem km jogg och 9 olika kroppviktsövningar blev det. Jag har sån träningsvärk efter gårdagens pass, jag har knappt haft träningsvärk under dessa veckor jag kört med Sara och det har varit skönt, jag är nog en av de få som inte gillar träningsvärk, jag ser inte det som ett kvitto på att jag har tagit ut mig helt eller inte. 

Jag hade tänkt se sista avsnittet Game of thrones ikväll (såg två stycken igår för det blev helt plötsligt spännande i avsnitt 8..) men nu är jag så trött så jag spar väl det till imorgon :) 

Inga kommentarer: