tisdag 3 maj 2016

och så kom pollen...


Ja och med våren inkluderas pollen. Jag är medveten att den kommer att komma, jag har till och med börjat äta allergitabletter i tid i år, men ändå så slår den en av pinn. Jag blir så sinnessjukt trött. Jag glömmer bort hur trött jag blir från år till år. Nu har förkylningen med halsontet äntligen släppt, fortfarande lite tjock i halsen så det blev ingen träning idag heller då jag var tvungen att sova en timme efter skolan pga trötthet. Sen gav jag mig ut i solen på en långpromenad istället, jag har hittat en ny favoritrunda att gå :) 

Imorgon kväll har jag tänkt att träna lite lugnt. Vi ska plugga en stund på dagen så hinner nog vila mig innan träningen, haha. Det finns en del plugg att göra men ändå skönt att inte ha några föreläsningar på en vecka nu. Hoppas att det fina vädret håller i sig. 

Inga kommentarer: