fredag 27 maj 2016

glad!


Kolla så mycket glädje det är på den här bilden! Att träna utomhus tillsammans med Emma kan inte bli annat än bra :) att jag dessutom tog PB i ryck precis innan minskade inte direkt min glädje. Vi började köra clean and jerk, men höften har gjort väldigt ont sen igår då jag körde marklyft. Så jag gick över till bara split jerk - det blev en tvåa på 45 kg. 
Sen började jag göra mina ryckdrag, sen tänkte jag bara göra några set hang snatch men tajmingen var så himla bra idag så jag gjorde två ettor på 30 kg och kände att jag provar att lägga på den där 2,5an. och JADÅ! den satt :) jag blev så himla glad, jag har kämpat med den hela veckan. Jag slutade där och har ett nytt PB på 32,5 kg i ryck. KUL! 
Sen tog Emma och jag varsin roddmaskin och körde 4 x 500 m med en minuts vila mellan seten. Vi gjorde såklart detta utomhus när solen visade sig och det var riktigt härligt :) 

Igår spräckte jag mina favoritjeans så jag åkte till Avion och kollade om dom hade ett par likadana på Carlings. Jajemen, på rea dessutom så dom kostade bara 200 kr :) hur bra!! Nu är jag rätt slut, tänkte kolla lite från Crossfit Regionals innan jag krymper ner i sängen, imorgon väntar jobb igen. 

Inga kommentarer: