tisdag 10 maj 2016

fire in the rain


Det här kan ju vara det bästa han gjort sen Heroes, men det är inte mycket som slår den låten. Jag lyssnar fortfarande på den, haha :) men han är väldigt trevlig att kolla på så man kan nöja sig med det. 

Idag hade vi föreläsning på förmiddagen och på eftermiddagen satt vi med vårt grupparbete, det känns som vi har så himla mycket uppgifter den här sista månaden och alla har typ redan tagit lov. Lite fick vi gjort i vilket fall. Sen cyklade jag in till stan och köpte en ny blus jag spanat in på MQs hemsida, den var fin i verkligheten också och satt bra över axlarna. Jag var även inne på HM för jag såg på deras hemsida att de har fått in lite nya träningskläder, men inget som fanns inne i stan än. 

Jag cyklade hem och åt mellis för att sen cykla till Willys och handla inför veckan. Jag hade typ bara ägg och havregryn kvar här hemma så det var dags att fylla på. Sen storstädade jag, alltså det är så tråkigt att städa och det syntes att jag har fuskstädat ett tag nu... Men nu är det fint igen :) jag är så trött idag så det var skönt med vilodag så kör jag på imorgon igen! 

Jag tror faktiskt jag ska läsa i min bok innan Biggest loser börjar, skön kväll! 

Inga kommentarer: